Dört Kadıköy

Moda’da açılan ufacık tefecik mekanlara bir yenisi daha eklenmiş ben gitmeyeli. Kahve yapmakla beraber içmenin de sanata dönüştüğü bu günlerde birbiri ardına sokaklarda beliren ‘third wave coffee shop’ konseptli, bir çoğunun kendine has dekorasyonları ve işini gerçekten seven çalışanlarıyla benim için asla sıkıcı olmayacak sanıyorum yeni bir yerler keşfetmek. Burası da bir cumartesi akşamüzeri, erkek arkadaşımı 5 aylığına gideceği Budapeşte’ye uğurlamadan önce rahat rahat kahvemizi içip ev gibi keyif yapabileceğimiz bir yer ararken karşımıza çıktı. Modanın ara sokaklarında, dışarıdan bakıldığında çok sıradan görünen ama içinde çok sevimli detaylar barındıran bir mekan Dört. Küçük olmasına rağmen insanı boğmuyor ve buz gibi havada bile ne hikmetse açık alanı dahi sıcacık oluyor. Farklı bir tat aradığımız için ne zamandır duyduğum ama denemeye fırsat bulamadığım syphon kahveyi denedik, adı her ne kadar cezbedici olmasa da yapılışının oldukça ilginç olduğuna garanti verebilirim 🙂 Orta sertlikte tercih ettik biz kahvemizi ama sanıyorum alışmadığımız için bana biraz sert geldi, bir dahaki sefere yumuşak içimli denemeyi düşünüyorum, espresso ile filtre kahve arası bir tadı var.

Çalışanlar kararsızlara canla başla yardım ediyor, bu benim için büyük bir artı, kocaman duvar menüsünde kaybolabiliyorsunuz zira. E mekan güzel, fiyatlar güzel, kahveler on numara ben burayı size kesinlikle tavsiye etmeliyim diye düşünüyorum. Havalar buz  gibiyken bu aralar, bence bir denemeniz lazım Dört Kadıköy’ü.

Processed with VSCOcam with t1 preset

Processed with VSCOcam with t1 preset

Dört Kadıköy” üzerine 4 yorum

  1. Önünden geçip girmekte tereddüt ettiğimiz bir mekandı. Paylaşım için teşekkürler. Syphon kahve fotoğraftaki aletle mi yapılıyor? Bu şekilde masaya getiriyorlarsa gerçekten çok hoş. Kahvenin kimyasını hissediyor insan 🙂

    • Evet masaya bu şekilde geliyor ve su ısındıkça buharlaşıp yavaşça yukarı çıkıyor, en sonunda alt kısımdaki hazneye geri iniyor. İzlemesi de benim sorduğum 100 soruya bıkmadan cevap vermeleri de gerçekten çok eğlenceliydi 🙂

Yorum bırakın