Let’s Coffee

Serin bir pazartesi akşamı, yemek üstüne kahvemizi nerede içsek diye konuşup yolda amaçsızca yürürken karşımıza çıktı Let’s Coffee. Bir ara sokak köşesinde sıcacık görünen, birbirinden farklı sandalye ve masalarıyla, daha içeriye girmeden bile insanın dikkatini çeken pasta vitriniyle çok davetkar geldi bize. Bir mekandan içeri girdiğimde benim için en önemli olan karşılamadır genelde, eğer güleryüz varsa, çalışanlar neşeliyse yediğim içtiğim çok güzel olmasa da tekrar gelirim. Let’s coffee hem güleryüz hem de kahve konusunda tam puan aldı benden bu yüzden. Asla bizi acele ettirmemeleri, bıkmadan usanmadan her sorduğumuza cevap vermeleri kararsız bünyeme ilaç gibi geldi. Sipariş vermem bu yüzden 40 saat sürse de en azından en sonunda keşke şunu – bunu alsaydım demedim 🙂  Ben her seferinde farklı bir şey denemek istediğim için adını ilk defa duyduğum ( belki siz biliyor olabilirsiniz tabi ) Nuty Iris Creme aldım ve çok beğendim, ayrıca cheesecakeler de gerçekten çok lezzetli, öyle iç bayan peynir tadı ya da kazık gibi bir hamuru yok, yumuşacık. Çatal bıçaklardan peçetelere kadar her yerde logolarını olması aslında burayı açarken büyük bir yatırım de yaptıklarının göstergesi gibi geldi bana.

Sonuç olarak mutlaka tavsiye ediyorum, en azından bir kere gidip ortamın ne kadar rahat olduğunu ve kahvelerin ne kadar leziz olduğunu görmeniz için. Masa ve sandalyeler arası boşluk da çok fazla olmadığı ( diğer insanlarla dipdibe oturmak zorunda değilsiniz nihayet) için hem muhabbetlik hem de kafa dinlemelik bir mekan olduğunu da unutmadan eklemek istiyorum.

Adres : Bahariye cd. Arayıcıbaşı sk. No : 16/1 Kadıköy.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with t1 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Yorum bırakın